Det finns en del att säga…

…men jag säger det inte. Förlåt. jag ska blogga oftare. Glömmer det. tänker att jag ska göra det. Vill helst inte hamna där att jag bara bloggar om vad jag gjort de senaste dagarna, känns liksom lite trist på något vis. Kanske för att jag lever ett ganska intetsägande liv i sommar? Kan vara så! 

Men nu mina kära vänner har jag en anledning att blogga. Visst tycker ni att min header är fin? När jag funderade på att starta blogg så ville jag ha en snygg header. Är totalt oförmögen att göra detta själv så jag frågade min talangfulle vän Fredrik Frendin. Han är den bäste på att göra denna typen av jobb och dessutom är han en fantastisk människa jag uppskattar. Nu har han lanserat en hemsida. Hire him! He is awesome. http://www.fredrikfrendin.com

 

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment